Sidor

onsdag 14 december 2011

I'm gonna preach!

bild från: vivamondo.se
Kiehl's Powerful-Strength Line- Reducting Concentrate
Jag är helt såld på den här grymma produkten (har fått prover på denna mao inte köpt ännu), har bara använt den i två dagar men min hy bara lyser! Mina linjer är nästan helt borta, jag frågade min sambo om han märkte skillnad (trodde jag fått fnatt och inbillade mig en massa) och bad honom se om han såg rynkan tydligt men hans svar var: Vaddå? Vilken? Vart?? Medan jag pekade på var den varit, den är såklart kvar (det är inte botox) men den är ju nästa helt borta- I LOVE THIS PRODUCT!! <3 Tyvärr är den lika dyr som den är bra men det är klart värt pengarna! Jag ska använda den några dagar till, vem vet? Det kanske kommer med bieffekter?


bild.
Jag är lika såld på Kiehl's Rare Earth Deep Pore Daily Cleanser, en mild scrub som synligt minimerar porerna (men alltså jag tror jag blivit en beliver!) och Rare Eart Pore  minimizing Lotion- den fuktar utan att bli kladdig och jag får en en matt T-zon.

bild.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!