Sidor

onsdag 14 december 2011

CrossTraining

 Är helt död nu!
Oh my god vad det var kämpigt!! Men på något sjukt sätt så är jag nöjd med mig själv, (efter att jag varit nära på att kräkas/svimma på Ica efter passet och tillslut fått i mig middag) ser fram emot nästa Crosstraining med hatkärlek :)

Dagens!
myströja (tack Nina för den här, älskar min fina myströja)- gina T, leggings - Divided

Var ute i skogen med vovvarna idag så det blev på med strumpbyxor och leggings, myskläder skulle bli min dagens helt enkelt. Vi gick i skogen i 1,5 timme...mja snarare vi gick i 1,20 h och drack varm choklad i resten. Det var så kul att sitta och se hur mina vovvar sprang energin ur sig, helt sjukt att dom kan sova hela dagarna men så fort vi är ute i skogen så springer dom som om dom inte gjorde annat!

Ute i skogen med familjen, har på mig mina vandrarskor också, så fashion!(förutom sats mössan haha) :)

 Äntligen fri att springa runt i hela skogen!

 Edeängs Ärlig- Chewie :)



Lejonbols Taittinger Nocturne- Tatooine


Nä nu ska jag mysa ner mig i vår sköna soffa, somnar säkert på två röda :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!