Sidor

tisdag 6 december 2011

6 December

Hej! Har lekt jultomte idag, har nämligen varit och köpt julklappar till mina småsyskon. Alla dom är klara nu plus kusinen. Nu fattas mamma, Tor, Storasyster, Pelle, E & Joel. Men det ska jag ha klart denna vecka hade jag tänkt, eller mja storasysters present väntar jag nog med. Måste veta lite saker innan jag köper det jag tänkt, annars så vet jag vad alla ska ha! Bara det lugnar ner mig och får mig att njuta av dessa dagar innan Jul, att jag dessutom kommer få tillbringa Julen med både familj och sambo gör att det är extra mycket att se fram emot :)

Dagens!
Jag har en julgran på huvudet? Haha nä ett skatbo, orkade inte fixa håret.
 Myströja- Gina T, kjol- weekday, strumpbyxor- H&M, glasögon - Ysl och skor- Deichmann


Imorgon är det dags för årets första julbord, det kommer en till på lördag. Kommer rulla hem till mamma på julafton :D

Ska ni på några Julbord?  Själv var julbord ett främmande koncept för några år sedan, har ju en utländsk bakgrund och där ingick inte janssons frestelse, sill osv osv men nu börjar jag vänja mig vid utbudet även om smaklökarna fått sig en chock till och från. Nu vet jag vad jag ska välja från julbordet :)

1 kommentar:

  1. åh så mysigt med julbord redan, jag kommer vara i norge till den 27'e så ska äta julmat i massor under mellandagarna!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!