Sidor

måndag 5 december 2011

5 December

Hello!
Är dödstrött idag, sovit i ca 4h så det är inte helt fel att vara trött nu :) Vart så stressad över att jag inte kunde somna inatt eftersom jag skulle upp tidigt till jobbet idag, det vart en ond cirkel! Inte gjort mycket mer än att jobba och gått ut med hundarna, nu är det dags för mat (sent som vanligt...) och sen sussa! Men först!

Dagens!

Klänning- H&M, srumpbyxor- åhlens (dom bästa!)

 Kofta- Mq

 Höll på att frysa ihjäl i butiken men den här räddade mig!

Jag fixade lite med mitt hår nyss (det går på 2 röda i jämförelse med förr!), vad tycker ni? Kan jag ha detta på julfesten på onsdag?  Brände mig lite dock, dear Santa i really need a Straight & Curl ;)




Eller ser det tantigt ut? (ålderskris?)

4 kommentarer:

  1. jättefin! Du ser ut som Zooey i håret...så, så avis :)

    SvaraRadera
  2. Åh tack! :) Det var faktisk jätetfint att du skrev det, nu känner jag mig superfin! :) Ska bli spännande och se hur du klipper dig, tyckte du var grym i lugg!

    SvaraRadera
  3. Tack! Då ska jag satsa på det till imorrn kväll, nu återstår bara själv outfit:en ;)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!