Sidor

fredag 2 december 2011

Nu ska det mysas!

Pust, vilken dag det varit! Har jobbat till halv tolv idag eftersom vi hade Tomtenatta i centrumet, men det var jätteskoj! Men det stoppar inte min kropp från att känna sig rätt sliten. Jag ska få var långledig denna helg och jag ser SÅ fram emot det! Imorgon ska jag sova till sent! Nää stryk det, jag måste till frisören kl 10 imorgon men aja, jag ska till frisören iaf! Unna mig lite lyx och flärd! Sen ska jag och min baby till Barkaby Outlet (förhoppningsvis).

Dagens!
Jag sov med flätor igår, mest för bekvämlighetens skull. E tycker att jag kväver honom med mitt hår hehe



kjolen- whyred, koftan- Lindex, linne- H&M, glasögon - Pepe Jeans


Nä nu ska jag mysa ner mig i soffan, behöver varva ner lite. Tippar på att jag somnar på 2 minuter ;)

Vad ska ni göra i helgen? Jag hoppas min hals är mig nådig denna helg, för jag vill skaka roohmpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!