Sidor

lördag 2 januari 2010

Sjukling...

tror ni inte att jag påbörjar det nya året med att få en släng av vinterkräksjukan? KUUUL, nu har jag "bara" 38,4graders feber och kan sitta upp en stund. Har vart väck sedan igår, mycket vatten och nyss fick jag i mig lite bröd. Men herregud, nu vill jag bli frisk! :(

Tänkte bara tipsa om Avatar, var och såg den med min baby. Vi såg den i 3D och snälla, har ni pengar/en biobiljett över så gå och se den! Vacker som bara den och otroligt spännande!
Betyg 5/5.

Jahapp, nyårs outfit:en? En sjuktdålig bild får ni men då ser ni vad jag hade innan jag dog i sjukdomens värld.

TITUUUUT! ( tråkigt att man inte ser sminkningen)
allt bestod av h&m's verk utom skorna som kom från din sko.

borde ha försökt få på mig den i mindre storlek, den töjde ut sig otroligt mycket!

Innan jag blev sjuk så slagga vi över hos baby's lillsyster, dem har en stor uteplast med stängsel. Så chewie älskar att vara där, tror ni inte att han smet? Han var ingen snäll ponke men jag berättar mer sen eftersom jag nu är helt DÖD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!