Sidor

söndag 17 januari 2010

Söndag- en härlig slapp dag

Men nu innebär det städning! Ville bara visa hur fin Sonia Rykiel korsetten är!


cardigan- gina tricot, byxor-åhlens, korsetten- sonia rykiel

Sen kan jag meddela att Lookfantastic var grymt bra! Jag beställde förra lördagen och så fick jag hem allt i fredags :) Allt var bra paketerat och snabb service, dem hade dock glömt att packa ner en ansiktskräm från Dermalogica men dem svarade snabbt på mitt mail och skickade hem den i fredags- vi får se hur lång tid det tar!

Lookfantastic.com- Betyg
Vad beställde jag?
ID Mineral Foundation- Medium Beige (ca 450:- i butik) betalade 211:-
Bare Escentuals refill borste (ca 350:- i butik) jag betalade 187:-
Essie 4-pack nagellack (ca 310:- i butik) jag betalade 154:-
Essie apple green (ca 120:- i butik) jag betalade 86:-
Dermalogica Skin smoothing creme (ca 620:- i butik) jag betalade 360:-
(fick essie fotgrej för att måla tånaglarna)

Hur nöjd är jag? SUPERNÖJD! dem får 4,5 i betyg (dem skulle ha fått fullpott om dem inte hade missat ansiktskrämen)

3 kommentarer:

  1. Jag är också galet nöjd med lookfantastic!
    Är nästan sugen på köpa korsetten i en 36...fast då lär jag inte kunna andas i den, även om jag så går ner tio kilo. Men den är verkligen råfin!

    SvaraRadera
  2. vad har du för storlek i din Korsett?

    SvaraRadera
  3. tror jag har 40 i den faktisk :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!