Sidor

torsdag 21 januari 2010

Pirrigt värre!

Det finns två saker som håller mig vaken just nu fast jag borde störta i säng, en är att jag såg Asos Black och bara måste dela med mig av min dröm och att vi ska på en minikurs med Chewie imorgon och jag är nervös...mest för att jag inte ska vara nervös.. det är ju meningen att jag ska vara "calm and assertive" *härmar Ceasar* Men det är det som är kruxet, jag ska nog vara "calm and tired" imorrn istället då orkar jag inte vara trött :)

(nu kom jag på att jag måste avboka lunchdejten..fan)

Så nu får ni se vad jag vill ha i min garderob....för det verkar som om jag kommer ha mycket plats framöver! Maybe babyyy


Bild lånad från glamour

Tror det är en perfekt gå på bröllop klänning va? I år ska jag på bröllop minsann! Min moster ska ge sina löften (äntligen) till sin kärlek.



Bild lånad från glamour

En fin väska att ha till..alla sommar plagg?



Bild lånad från glamour

Den här vill jag fira något i...kanske blir nåt att fira i sommar? ;) Jag kan tänka mig ett dop? Två underbara bebisar? (INTE mina)


Bild lånad från glamour

den här jacka SKA jag ha...en belöning efter mycket slit! Med ett brunt skärp...mucho najs!





Bild lånad från glamour

Tycker den här är så elegant men ändå feminin! Inte ett måste men jag gillade den skarpt!

Vad tyckte ni? Nåt finns att ha på asos nya kollektion? För att se mer utav den se här.

1 kommentar:

  1. Jag vill ha byxdressen! Åh, GE MIIIG!! men kan man ha det på bröllop?

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!