Sidor

tisdag 12 januari 2010

Sena julklappar och fynd!

Idag var jag hos min moster och fixade fötterna, hon har en salong i norrtälje som heter Norrtälje Fotvård. Mina fötter känns som nya och är lika lena som baby fötter :)

Efter det så hade jag bokat in en dejt med min kära kusin, vi skulle ta en fika och så skulle jag få min julklapp! Varje gång vi setts så har vi glömt julklappen, men nu fick jag äntligen den! Och vilka fina julklappar jag fick! Alltså gumman, tack så himla mycket det var perfekt! Vill ni se vad jag fick? Tänkte väl...

Julklappar från bästisen

David & Martin Halsband




Weekday T-shirt



Sen så var jag förbi Sollentuna centrum igår, dem hade blusen jag ville ha! Fast istället för 359:- så hade dem sänkt priset till 99,50!! Så då fick jag mina fina blusar i vit och svart för ett kap! Kollade på vero moda i täby och så visade det sig att det kostade 299:- hos dem. Dem sa att det var en nyhet i butik och inte skulle reas ner så jag är riktigt nöjd!! :D

Vill ni se dem på?

Vero Moda-Volang blus Fulla l/s shirt

Fast det ser lite knas ut på bild faktisk, men den är så himla fin! Får ta nya bilder sen när jag ska använda dem. Orkade bara fota den vita på ;)

Sen köpte jag en klänning efter jul som jag aldrig visade upp

H&M Trend klänning

Min baby krympte min andra ljusa nästan likadana klänning så det blev en ny!

Syns det att jag är i en "volang" period? ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!