Sidor

fredag 8 januari 2010

Nyheter i garderoben!

Sådär nu har jag faktisk fotat mina nyheter, fick fnatt och klädde på mig och gick till gallerian runt hörnet. Trodde alla rea-kap var borta med till min förvåning fanns det jag letade efter...fast inte min blus...buhu!( fast "hurra"- för plånboken)

Nyinflyttade kläder!

tvinad blå chiffong kjol från Veromoda REA 149:- (299:-):


Randig tunika från Gina Tricot (149:-)


Ljusgrå Cardigan från Gina Tricot (149:-)

Behövs dock typ strykas eller nåt, den har fickor vid vardera sida.


Svarta leggings med läderdetaljer Lindex REA 134:- (299:-)

Hur sköna som helst- så fannas det bara EN kvar i min storlek :)

Så jag är nöjd och känner att jag är värd detta efter ett år som inte börjat så värst bra för min del ;)

Vad tycker ni då? Var det bra köp?

4 kommentarer:

  1. Mycket bra köp! Jag vill ha allt, tack :)

    SvaraRadera
  2. Essie Mint Candy Apple Nail Polish
    Essie Mini Neon Collection
    Kerastase Noctogenist Voile Nuit
    Redken Extreme Shampoo
    Dermalogica Skin Smoothing Cream
    Dermalogica Special Cleansing Gel

    Vill jag ha :)
    Vad ska du beställa? Kram!!

    SvaraRadera
  3. you bought wonderful things! The leggins and the skirt are both a hit :)

    SvaraRadera
  4. Melmo: Thanx! I love my new leggings, they are warm too! :)

    Lellan: Du kan få låna allt ;)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!