Sidor

tisdag 19 januari 2010

Dagens 19 Januari 2010

Idag hittade jag en klänning på rean, den kostade 249 ord pris och fanns i samma modell fast i randigt också fast till helpris. Nu kostade den iaf 100:- ( sen passade jag på att köpa hårnålar och hårsnoddar...fattar inte vart alla tar vägen?!)
Svart/vit Klänning H&M Trend

(trött trött trött, ovanligt mycket att göra på en och samma dag)

Sen så hittade jag ett par skor på Belles Shoes, allt i butiken kostade antingen 99:- eller 199:- så jag kom hem med dessa...

Boots med Nita- Belles Shoes 199:-


Jo jag vet, nitar nu? Men jag behöver desperat ett par boots nu eftersom mina kängor sjöng på sista versen. När snön smälter så kommer jag kunna använda mina andra fina skor, men just nu halkar jag omkring bara.

Vet ni? Nu har jag ganska mycket att göra, mitt företag har saker att göra hela tiden och det känns bra. Vi kanske äntligen kan slappna av lite? Sen så kanske det blir lite mer förändringar för oss men jag säger inte mer än så :)

Hur ser er vecka ut? Berätta! Har ni några planer för veckan?

1 kommentar:

  1. Hej Pepita,

    Jag heter Kalle och är grundare till sidan Klädbyte.se
    Vi har precis startat men sidan växer väldigt snabbt.
    Jag är ute efter klädintresserade personer i olika åldrar.
    Fastnat för några, vilken du är en.
    Hittade inte din mail så skriver här. Hoppas det är ok.
    Tänkte att eftersom du skriver en hel del om kläder och mode i din blogg
    Så undrar jag om du är intresserad att visa upp dina kläder på vår sida.

    Du får en egen garderob där du lägger ut det du vill byta ut eller
    sälja i din garderob. Du kan sen länka garderoben direkt till din blogg.

    På så sätt får du betydligt fler besökare samtidigt som du får ett bra
    komplement till din blogg att visa upp dig och dina kläder.

    Undrar om det finns nåt intresse från din sida an att använda
    dig av oss. Det kostar naturligtvis ingenting utan jag är ute
    efter att få in snygga kläder på sidan, och du får ett roligt
    komplement till din blogg och fler besökare, och även lite nya
    kläder till din garderob.

    Kan inte lova nåt mer exakt i dagsläget vad gäller att synas på
    framsidan mm då jag ännu inte vet vilka personer vi ska ha med.
    Kolla in klädbyte.se och hör av dig.
    MVH
    Kalle
    Klädbyte.se

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!