Sidor

måndag 18 januari 2010

Baka en kaka!

Jag har precis bakat den godaste mest lättbakade kakan någonsin! Kladdkaka- mums!


I mitt hjärtformade bakform!
Nu väntar jag på att den ska kallna lite så att jag kan sleva på en bit och hälla upp ett stort glad med kall mjölk!

Har haft en stressig dag, vi missade helt klockan för lunch och kom iväg för sent och för griniga innan våra leende kom upp igen efter maten. Jag känner att jag förtjänar en hembakad kladdkaka eftersom jag slitit så! :) *hade inte spelat någon roll vad jag gjort men jag hade bakat ändå*

Kom på att jag kan stryka saker ur min to-do lista :) Nu är storstädningen fixa och jag köpte en fön till chewie idag.

1 kommentar:

  1. geeee mig kladdkaka!!!!!! Me needs it, me waaaants it :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!