Sidor

onsdag 13 januari 2010

Tips! Skönhet

Hello mina kära!
Har en liten paus just nu, tänkte bara tipsa er om en sajt! Har ni som jag ett beroende av produkter som egentligen lämnar en lite halvt bankrutt? Då rekomenderar jag denna sajt!


bild från lookfantastic.

Jag har beställt där med min kusin, ID mineral foundation till halva priset, Redken shampo till kanon priser och nagellack från Essie till H&M priser. LOVELY! Tyvärr vet jag inte hur servicen är ännu då sakerna ska komma nästa vecka (förhoppingsvis). Men dem har fortfarande rea men den tar slut den 15:e Januari så skynda och fynda! Frakten är inte heller dyr så du spar som bara den!

Jag blev iaf super glad när jag hittade den här sidan, så jag hoppas du får lika mycket användning utav den som jag fick ;)

PS! När jag får mina grejer så visar jag vad vi beställt! DS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!