Sidor

måndag 25 januari 2010

Shopaholic...

Jaha? Det är väl bättre än narkoman? ;) hehehe

Imorrn ska vi lämna in Chewie prutt skrutt hos vettisen för att ta bort dem dumma tonsillerna och i samma veva ska vi lämna in Hampus för rakning. Eftersom min storsyster fått låna min kattväska så kände jag att det var dags att köpa en riktig bur i plast. Men på väg till Zoo:et så inser jag att jag visst har köpt en kattbur, kunde se hur jag bar den hem och vad som hände på vägen hem men minns inte alls var jag lagt den.

Som jag sa till min syster: " Kan inte skaffa barn, kommer glömma bort dem"

Nu när jag skrev detta tänkte jag kolla om jag kunde hitta den, men smartot kan inte komma åt förrådet. Insnöat, letade efter en skyffel att skotta upp all snö med men inget att finna. Sluta med att jag kämpar med en kvast som gick sönder, en hund som springer ut och rullar runt i snön (nästan hgräver sig in i snön) och så faller jag handlöst ner i snön. Nu har jag torktumlat mina fina tofflor så dem är varm och sköna- men ingen kattbur!

På onsdag ska jag färga håret! No more..


Jag ser ut som ett hårmonster, hår överallt!


1 kommentar:

  1. Hahahahahahahahahahahahahaha....ja, det låter verkligen som du.....hahahahahahahahahahaha.

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!