Sidor

torsdag 21 januari 2010

Visit med minnen!


cardigan- gina tricot, blus- vero moda, tights- lindex, halsband- hm herr.

Idag var jag på besök i en stad jag bodde i under mina första 6 år i Sverige, det är alltid lika kul/jobbigt att ta sig dit. Man fylls med både minnen av glad natur och tråkiga minnen, men det var värt resan trots att jag plågade mig med lite vaxning!! *ouch* Men nu är dem lena och fina, hoppas jag slipper använda rakhyveln på ett tag :) Tror baby kommer uppskatta det mer..hehe

Vet ni? Nu är min fina Eurasier kille min..bara MIN (och babys såklart)

3 kommentarer:

  1. Va...har ni köpt Chewie nu? Står ni som ägare på hans papper? Vad roligt! Grattis...nu har ni ett stort hundansvart minst 10år framåt...haha...vissa kan tycka att det låter deprimerande...men då har de misstagit sig! :o)

    SvaraRadera
  2. Sara: Japp! Vi står som ägare, han är nu 100% vår. Stackars uppfödaren fick lite ekonomisk kris så vi fick överta honom. 10år känns snarare som för lite, jag vill att han ska vara med längre..men jag ska njuta av varje år med honom som en del av familjen :)

    SvaraRadera
  3. Jag skrattar än ;)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!