Sidor

torsdag 14 januari 2010

Dagens outfit 12 Januari

Hej på er! Hur var er dag? Min har varit ganska orolig, min lilla baby Chewie är dålig igen, han hostar och harklar sig som aldrig förr. Fick ringa runt en massa för att kunna boka in honom hos en veterinär som jag blev rekommenderad att besöka. Vi får väl se hur det går, ni får hålla tummarna!

Imorgon kommer nog mycket att lösa sig, veterinären kommer ge mig svar och sen så blir det fest hos kusinen! Wohoo, äntligen blir det fest! Funderar på att dricka champagne igen - vilken nörd man blivit! Sen att det blir singstar blandat med Let's Dance med tjejerna! Vad jag ska ha på mig har jag inte hunnit välja ut ännu..men det ska ni få se imorgon.

Dagens Outfit


Att man aldrig lär sig att ha på sig en SVART bh under en svart t-shirt..


Mina glasögon är från Vasuma, halsband från gina tricot (finns på rean nu) och cardigan, leggings från MQ.

Jag tycker det är snyggare att se outfit's med skor men jag lyckas aldrig få en bild med skorna på, eller övertyga killen om att ta kort på mig då ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!