Sidor

torsdag 28 januari 2010

Ny frisyr och ny färg!

Okey nu syns det inte sådär jätte mycket på bilderna men det syns verkligen irl! Färgen är superfin och jag är så nöjd! Satt hos dem från 12.-14,40 så det var bara att rusa hem och slänga i sig lunchen medan jag sminkade sig. Kan säga att det inte var så lyckat, blev en tugga mat och sen ombyte och sminkning (fast orkade inte med mascara det blev snabb sminkning)

Dagens

sonia rykiel klänning, tights från lindex (jag är kär i dem...kommer slita ut dem till max), cardigan från gina t och halsband från David&martin, brills från Prada.

Så har jag satt på mig mitt nya nagellack! Jag är så nöjd över färgen, trodde inte många skulle lägga märke till den men jag har fått komplimanger för den på jobbet, kul! :)

Essie- Spring collection.
(tydligen så var jag otroligt slarvig med lackningen men det får ni bortse från ;) hehe )

Eftersom jag har haft en snedbena nu fram tills klippningen så blev det inte klockrent med luggen på den här bilden ovan men nu kan ni se bilder på frisyren i dålig kvalité.


ser ni hur misslyckat sminkningen vart? (vilken sminkning- typ)

Nu ser ni verkligen hur det ser ut! *ego ego EGO*

Nu ska jag kela med mina hårbollar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!