Sidor

torsdag 31 december 2009

Gott nytt år!

Japp idag är det nyårsafton och det ska firas, för mig blir det en lugn kväll med E's syster och hennes sambo...och hennes bästis och hennes kille (uuuurrrrkkkk) Jag har så himla svårt för "par"-grejer. Hade det varit E's syster och sambo hade det inte alls varit så, vi är alla vänner och kan umgås avslappnat och opretentiöst. Men hennes vännina och hennes pojkvän kan man inte vara sig själv med, man ska liksom föra en "treeevlig"-konversation och det innebär ju lite stelhet. Jag skriver så här positivt eftersom jag dessutom har drömt en mardröm! Helsjukt var det iaf, slagsmål, bråk om ölen, tårar och folk som gjorde slut- har jag sagt att jag haft lite ångest över kvällen? hahaha, trodde aldrig att jag skulle drömma så!!

Well, jag får berätta imorrn om hur det gick! *dumma drömmar*

Nyårskläderna då? Jo jag hittade en superfin klänning på H&M trend, men den kostade 400 och var inget jag skulle ha på mig annars. Sen så testade storsyster en klänning i jadegrönt som var så fin på henne, 199 spänn kostade den och jag bara var tvungen att ha en likadan fast i en annan färg för jag såg inte alls lika fin ut i den färgen som henne. (konstigt på nätet står det ett annat pris)

bild lånad från H&M online.
Sen köpte jag fina strumpbyxor på Åhlens som var guldglittriga, det lustiga var att jag varit sugen på mossgrön/guldig ögonskugga från Make Up store. Köpte den igår och glömde helt på den när jag jagade efter en klänning. Tror det kommer bli superfint ihop!

Well jag lovar att ta kort på sminkningen och på outfiten så får ni bu:a eller bää:a? (är det rätt?)


puss, nu ska jag ta en långdusch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!