Sidor

onsdag 16 december 2009

Mysig frukost med älsklingar!

Idag år vi en rejäl frukost, jag sov till sent (dvs 9) medan E var ute med chewie i 1,5 h. Sen när han kom hem gick Chewie in till mig och väckte mig på hans charmigaste sätt, genom att nosa på mig med hans kalla och blöta nos. Då ropa E att han skulle skotta snö om jag fixade frukosten, det var ju en bra deal tycker jag :)



Nice, med en rejäl frukost och mysiga utsikten med en massa snö.

Nu ska jag jobba lite innan jag ska fixa mig iordning och välja kläder inför julbordet ikväll.

1 kommentar:

  1. Hej stumpan
    Blir det nåt på lör? Hoppas det :)
    vi är taggade! Träffa nina en stund igår kväll å hon å niklas var oxå sugna :)
    vore så mysigt att hänga lite allihop innan vi skiljs åt för julen
    puss

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!