Sidor

torsdag 3 december 2009

tidigare i veckan och obeslutsamhet

Jag ska börja med att säga, fyfan vad jag hatar lååångsamma förkylningar!!

Har haft feber till och från men hostan den består (hehe rim!) nu får det vara nog! Jag är trött på skiten, nu ska jag vara frisk!

Lite outfits som jag inte lagt upp:

tröja- gina t, sammetstights-bikbok, halsband-gina

Detta hade jag nr jag gick på möte- kände mig lagom proper och snygg :) (hehehe)

klänning- h&m trend, kofta- gina t och halsband- h&m herr.

En del av mig vill sätta igång knäckbakandet men den vettigare sidan säger till mig att låta bli, det är för sent för att stå och vänta till knäcken kokar i 1h. Men jag är inte 100% på att jag ska låta bli, fast det är ganska skönt att baka något annat under tiden så att man inte bara står och tittar på knäcken som kokar :) Ganska enformigt!

Bestämde mig nyss för att Inte baka nu, dumt att sätta igång så sen. Kommer bara orsaka en mindre eldsvåda när jag somnar framför spisen..

Imorrn kommer söta B:a hit med sin fina vovve Embla, hon och Chewie kommer så bra överens. Ska släppa dem lösa i hundhagen hade jag tänkt och sen traska hem och dricka gott thé, mumsa på scones och vara smakråd i huruvida hon ska behålla en kjol (som jag älskar) eller om det inte är hon...synd att vi inte har samma storlek för då skulle jag kunna testa den!

well nu måste jag sova, berättar mer om min vecka imorrn!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!