Sidor

fredag 18 december 2009

Min Torsdag..

Idag är det meningen att jag ska ta det lugnt och bara njuta av min lediga fredag men jag har en sambo som insisterar på att jag ska följa med och julhandla. Vi får se hur jag gör, jag känner verkligen för att inte göra mycket alls förutom att få ut lite av chewies energi.

Var i stan igår för att fixa min tand, fick antibiotika eftersom den är inflammerad- kul! Vakna imorse av huvudvärk och en smärta som heter duga! Då gick jag upp och traska i kylan, då kändes det inte bättre kan jag meddela men jag fick le lite då vovven skuttade runt i snöhögarna :)
Efter tandisen träffade jag mina fina vänner för en fika, kan meddela att det är Inte kul med snö inne i stan. Där är det mest slask och is, man måste gå myrsteg så att man inte hamnade på ändan.

Nu kom E in och meddela att frukosten är färdig så jag avslutar detta med en bidl på min julpresent från extrajobbet!



senare ska jag visa mina nya bågar! Har inte beställt glas till dem ännu men snart :)

1 kommentar:

Tack för kommentaren!