Sidor

onsdag 23 december 2009

Handla present- dagen före?

Hallå!
Jag fick veta häromdagen att en present jag köpt redan än inköpt och att min lillasyster redan fått den. SKIT! Nu måste jag och min huvudvärk över till gallerian och köpa en annan present och lämna tillbaka presenten jag köp. ORKA! Nä, men jag måste min lillasyster förtjänar en fin present, tråkigt bara att det blir så här när jag var klar med alla presenter.

Hur går det för er? Alla presenter inköpta?

Vet ni vad jag är mest orolig för? Jo, att jag ser något på rean så kanske jag kommer hem med present till mig själv! Jag jobbar ju helgen efter jul och då är det mellandagsrea och då kanske alla godbitar försvinner? Nä nu ska jag inte tänka så, men ändå!!

Appropå helgen efter jul, jag har alltid jobbat helgen efter jul...då har jag fått stanna hemma när alla mina vänner gått ut på juldagen. Iår ska det vara ett stort gäng som ska parta, själv så jobbar jag dagen efter men jag funderar på att vara med en stund iaf? Vi får se helt enkelt, har inte bestämt mig ännu.

Nää nu ska jag få i mig en sen frukost för att peppa mig själv till gallerian...WIIIIEEE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!