Sidor

fredag 18 december 2009

Nytt i garderoben

Paljettkavajen - H&M
Hade en paljettkavaj i svart sedan tidigare men har inte riktigt trivts i den, eftersom den är ganska lång så såg jag nog kortare och bredare ut i den än vad jag velat ;) Så jag blev överlycklig när jag testade den här i stan igår och den satt fint på! Var på rea dessutom så ett bra pris blev det också...

Fick med mig hem ett par leggings också från H&M's Trend avdelning, har inte hunnit ta kort på dem ännu bara så jag lånar bilden från en modebloggerska ;)

H&M Trend Leggings

Bild lånad av Lisa

Super fina Lisa har köpt dessa i grått medan jag har fått hem dem i svart. Fast nu när jag ser henne i dem gråa blir jag sugen på dem också...*konsumtionshest igen*

Det var det nya i Pepitas garderob!

(kom på att jag köpte en snygg bastopp från Gina som är borta...hm..hur går sånt till? )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!