Sidor

lördag 12 december 2009

Mina nya Vasuma glasögon!



Diamondback- Vasuma
(och en mycket trött Pepita som försöker leka pigg)

Imorgon ska jag förbi stan och kanske hinner jag med att köpa några julklappar som måste inhandlas. Idag hittade jag en bra dop-present, ska nämligen på dop imorrn. Har aldrig varit på dop innan så det är helt nytt för mig. Ska bli kul att se E i kyrkan, tror det kommer vara mycket sällsynt! :D

Jag är alltså fortfarande vaken trots att jag ska försöka vara i stan klockan 10.00 för att sen röra mig hemåt. Sen ska jag hinna piffa till mig innan dopet (lycka till), men hoppet är det sista som dör?

Fick veta något mycket upprörande idag, en kompis till mig som har varit mer av en kompiskompis (men jag hoppas att vi kan fördjupa vänskapen) berättade om hennes ex. Hon har äntligen insett att han är ett svin och inget att ha, det visste vi men det vi inte visste att förutom att han skrek på henne och kallade henne för olika glåpord så slog han henne och hotade henne att göra grövre saker. Hela jag kokar och vill egentligen bara hänga ut honom så att alla tjejer kan akta sig, hon som var så stark och oberoende blev en liten mus i hans våld. Hon ursäktade honom jämt och nu får man veta DET HÄR!! Jag ville bara slå ihjäl honom, elaka skit!! Störda skit dessutom, att hota och sen misshandla och sen förnedra henne framför andra människor!! Hoppas någon anmäler honom, innan han gör något värre!

Jag bara var tvungen att skriva av mig min ilska, han har inte någon sympati från min sida. Jag är så glad att hon klara sig med några ärr och inte ihjälslagen....så lätt att hamna i ett sådant förhållande. Men nu när hon kommit ut med det har hon äntligen insett att man inte kan ursäkta sånt beteende.

brrr!!

Aja...nu ska jag försöka tänka på annat. Han ska jag inte slösa några tankar på...inte värd det.

Nu till nytt...har beställt nya bågar! (okey, sen är det slut på sånt...på ett tag iaf!) Ett par från Oscar Magnuson, leverantören heter Scandiniavian Eyewear och har även släppt ett gäng retro bågar som man kan köpa med/ utan styrka. Om man vill ha utan styrka så tar man bara bort loggan som är ett klistermärke på glaset och det ser ut som riktiga glasögon!

Oscar Magnuson- Alvy


Den färgen jag vill ha är den konjaksbruna. Snart får ni se den på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!