Sidor

onsdag 9 december 2009

Glöggfest- Ego Eyewear

Jag är bjuden på en minifest med visning utav det senaste inom glasögon/solisar. Det är bara att det regnar ute, det är bäcksvart och det är ingen munter stämning hemma. Allt är bara "blä"...jag har dammsugit för att få det renare hemma, städat upp i köket och nu sitter jag i sovrummet och vill sätta igång städandet av badrummet. Om tre timmar ska tjejerna hämta mig och jag ska vara fixat och glad...det känns som om jag kommer att misslyckas.

Tom katterna gnälljamar och Chewie ligger mest och bara sover, när jag får ut honom så vill han bara vända hem (han gillar verkligen inte regnslask!) och E är trött trött trött... Jag då? Jag ska få min vecka och kan inte sluta snegla på sängen..helt ärligt? Jag vill lägga mig nära chewie (som sover vid min sida) och sova gott. Kan inte få nog av sömn, det är typ en drog? Men jag har inte stängt av möjligheten ännu, tror det kommer bli kul! Bara jag kan få min kropp att känna samma sak! *gnällfia*

Annars då? (blev trött på min inställning så nu byter vi ämne!)
Igår träffade jag min fina kusin och handla julklappar, det svåraste jag vet är att köpa en julklapp till E. Jag vet att han passar i mycket saker men jag vill ju verkligen ge honom något som han behöver och kommer vilja använda ,inte att jag övertygar honom och sen tycker han om det. I år hittade jag faktisk två presenter som är peeeerfekta! Så nu är den svåraste färdig, köpte även till hans systrar och vet vad vi ska köpa till hans mor! Stolt! Min familj då? Jag vet vad jag ska köpa kan jag meddela! Har en fin liten lista att bocka av, fast jag är klar med mammas makes present. Fixar med några presenter till småsyskonen och sen så ska jag till gallerian och handla upp alla pengar för iår :)

Nä nu ska jag fixa något att äta och kika i garderoben efter något inspirerande :)

Så här ser det ut för mig just nu:


Mysigt va? Sen så har jag julmusik i bakgrunden, nu ska det blir en gladare Pepita!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!