Sidor

lördag 12 december 2009

Dopet och ögonen

Hade på mig mina hazel brown- linser på mig idag. Tycker det är en skön kontrast till mina svart/bruna ögon, men så fick jag höra att mina ögon är finast naturligast av en grönögd tjej som vill ha mörkbruna (såklart, man vill ju alltid ha det man inte kan ha). Men jag är så glad att jag äntligen hittat färger som syns utan att se plastiga ut på mig!

Dailes färglinser- hazel brown

lite grön/bruna är dem, så himla fint! (i like)

Var på dop idag, jätte söt liten bebis. Hennes mamma är thailändska (adopterad) och pappan svensk, det blev en jätte fin blandning! Så söt så, dessutom var hon otroligt lugn och tittade på alla i rummet med sina ovala fina svarta ögon. Började nästan gråta när sista välsignelse bönen lästes upp, så vackert och så känslorsamt. Man vill bara lilla babyn väl!

När vi åkte var jag så himla hungrig och behövde handla lite julklappar. Så nu är sessans, busfröets, mammas makes, babys och lillans presenter färdiga. Nu återstår kusinen, storsyster och mor min sen kan jag pusta ut. Men jag har liksom inte bestämt mig ännu, svååårt! Men något bra ska det bli.

Nää nu ska jag vila en stund, för sen ska jag och Chewie gå på en promis till hundhagen!

ps! Ni får gärna kommentera igen...saknar det. Känns som om ingen läser annars, kul att veta att ni finns :) ds

1 kommentar:

Tack för kommentaren!