Sidor

lördag 12 november 2011

Tröttsamt?

Hade ett ganska så givande samtal med min fina N idag, det var länge sen vi hade ett sånt samtal. Där vi liksom vågade vara förtrogna, vi har varit bästa vänner väääldigt länge...sen andra ring :) Men det hände något som fick oss att liksom komma bort från varandra, sedan dess har vi liksom inte riktigt haft våra samtal så ofta som vi hade förr i tiden. Men nu hade vi det och det kändes helt underbart, älskar henne så mycket och är så glad att hon är min vän! <3

Ibland vågar man liksom inte säga saker högt, man vill inte säga det till andra för då är det sagt och gjort och går inte att ta tillbaka...förstår ni vad jag menar? Jag har blivit ganska bra på det, ganska bra på att gå runt och tänka och älta och säger inte saker högt. Borde kanske våga mer...jag har blivit en riktig fegis på äldre dagar. Det blir inte lättare det här livet, snarare mer komplicerad och svårare att ta beslut.

Men en dag får man nog, men då vet jag att mina fina vänner finns där för mig. Precis som jag finns för dom <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!