Sidor

fredag 4 november 2011

Löv, i löv my family

Idag har jag tillbringat förmiddagen med min familj, dvs hundarna och sambon. Det är så mysigt att bara släppa hundarna och se dom leka bland löven, jag och sambon fotade medan vi gick promenaden genom skogsstigen. Det var jättemysigt!

Lite bilder..

Skogspromenadens början...

Hundarna fick sitta fint innan vi tog bort kopplen
 Tattis är närmast, bakom henne sitter min nalle Chewie

Jag matchade höstfärgerna i skogen med en gul klänning :)

 Tyckte om kombinationen av alla lövens färger, jag gillar verkligen hösten!


 Min lilla pruttis!

 Skrutten! <3 
(sekunden innan hon högg till för att få skinkan som E höll fram)

Min älskling! <3

Sen så fick jag skjuts till jobbet där vi passade på att äta lunch ihop innan han åkte hem med mina håriga bebisar och så fick jag jobba några timmar innan det var dags att möta upp Lillan och min fina mamma :)

Lillan och jag :)

Vi gick på bio, hon bjöd på biljetten men mamma bjöd på hennes. Jag bjöd på popcorn och läsk (för vad är bio utan popcorn??), vi gick och såg Tin Tin. Den var faktisk riktigt kul! :) Jag har dessutom lovat mamma och syrran att sova över hos dom snart, jag är riktigt dålig på att spendera kvalitetstid med dom (el mja, Lillan spenderar jag mycket tid med men inte med me mother).

Dagens 4 November

 Idag hade jag på mig: jacka - H&M (ny!), scarf- H&M, väska- Lindex, kängor- din sko, klänning- H&M, brillor- Ysl
 
Imorrn blir det party, WOOP WOOOP!

Har ni några planer för helgen? Jag tror jag kommer få spendera hela lördagen på att återhämta mig, för på sistone blir jag bakis om jag typ luktar på ett glas vin :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!