Sidor

måndag 28 november 2011

Önskningar

Jag tror att jag blivit vuxen!! Jag har nämligen redan köpt en julklapp, i veckan kommer jag köpa fler så att jag slipper julruschen och kan slappna av :) (vi får väl se om det faktiskt blir så). Jag har bett alla nära och kära göra lista med saker dom önskar sig, själv lovade jag detsamma. So here it goes;

bild från ginatricot.se

Gina Tricot Lucy Bag 199:-
Grönt är skönt...att vila ögonen på iaf :) Piggar upp vilken outfit som helst!


bild ginatricot.se
Snygga små ugglor (tröttnar inte på dom!) från Gina tricot, fanns på hemsidan förut men nu finns dom inte kvar där. Hoppas dom finns i butik iaf!

bild lånad härifrån.
Björn Axen Straight & Curl 799:-
Jag behöver verkligen en locktång och en plattång med lång sladd och här får jag båda isåntfall! Med denna kan jag välja om jag vill ha riktigt lockigt eller mer stora lockar/vågigt beroende på hur många varv och hur snabbt jag gör det.
bild från nelly.se
Nelly White label- Mara 699:-
Jag är ju en sucker för klackar med platå och tjocka klackar, man vill ju inte vingla omkring som bambi på hal is ;) Dessa ser till och med ut att vara sköna att ha på jobbet, det blir verkligen ett plus i kanten!

bild från ginatricot.se
Gina tricot Leaf och tube drop earing 59:-
Jag behöver ju lite längre örhängen (går alltid runt med små örhängen)  och denna verkar lagom långa, har inte så lång hals så det får liksom inte förstärka det :)

bild från ginatricot.se
Bella Nail polish 39:-
Nu har Gina börjat med lack också, denna föll jag rejält för!




Lackväska lindex 149:-
Denna väska ska komma ut i butik och shop online v. 49, så det går inte att köpa ännu. Detta är en riktigt "cravings" väska! :)
bild från lindex.se Shop online
Lindex Orm/tiger ring 79,50:-
Har fått en grej för ringar, lämnar typ inte huset utan ringar. Innan tyckte jag bara att dom var störande, men nu har jag vänjt mig :) kommer till butik v.50.


bild från monki.se

 Monki- Talia 300:-
Fick låna kusinens på den spontana utekvällen på debban förra helgen och jag blev kär, vill ha!


bild nelly.se

Chloe Sweater- Three Little Words 299:-
OMG, hoppas tomten lämnar denna under granen ;) 


bild nelly.se
 Expose long top- Vero Moda 179:-
Har knappt några överdelar i garderoben så denna är efterlängtad (och en walk in closet hehehe)


bild nelly.se
 Hanna Top- three little words 129:-
Perfekta ärmar och längd... och som sagt välkomnas överdelar i min garderob :)



Sist men inte minst, parfym. Har helt slut på min favorit :s

bild från bikbok.se
Jenny Skavlan design- Plattform Boots 599:-
Kul med lite färg på fossingarna! Dessa ser dessutom inte ut att vara extrema som många är (får lätt svindel haha) så det borde jag palla utan att bli svimfärdig :)

bild kyssjohanna.se
Karma halsband- 599:-
Ett halsband som funnits med i min önskelista ett tag, så simpel med så fin!



bild från Zara.com
 699:-


bild zara.com
Stod inget pris, för dyrt för att köpas kanske? :)

Daisy- Oh so fresh 

pretty pls Santa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!