Sidor

torsdag 10 november 2011

10 November 2011

Idag har jag rört mig som en robot, en robot som har en funktion och det är att klaga :) Har haft så fruktansvärt ont idag, hoppas det blir bättre imorgon för just nu känns nacken bara stelare och stelare :/

Dagens!
brogues- H&M, jacka som man skymtar- Zara


byxa- H&M divided, t-shirt- Weekday (oldie), halsband- Weekday (oldie)

Imorgon är det fredag! Själv ska jag ta det riktigt så lugnt men på söndag ska jag köra Sh'bam på sats, om jag hinner så kanske jag springer lite på lördag men vi får se :) Allt beror på hur min nacke mår i guess, tror jag måste förbi en kiropraktor. Har haft känningar i ryggen innan nackspärren men vi får se hur det känns i början av nästa vecka helt enkelt! Har ni några planer?

Nästa helg kommer min fina syster upp till Stockholm, ni anar inte hur mycket jag ser fram emot det!! Nu har det gått en tid sen sist och hon blir ju bara större och större (hon är gravid), nu kanske man kan känna av bebisen röra sig också?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!