Sidor

söndag 20 november 2011

Fredagskväll

Äntligen hade storasyster kommit upp till stockholm, hon hade verkligen blivit större! (det går fort nu!) Den lilla divan kom till våran bokade filmkväll kl 21.30 (vi hade sagt 20) men det gjorde inget. :)

 Vi hyrde 500 Days of Summer, den var helt okey. Jag ger den en trea (åh andra sidan såg jag den när jag var aptrött).

 Jag köpte med mig en brownie också, eftersom alla vart sugna så skar vi upp den i småbitar. Det gjorde att det smakade godare :)

Det var tända ljus i hela lägenheten, så det var mysfaktor till max!

Eftersom vi hade så mycket att ta igen (syster bor inte i sthlm) så blev det inte förrän vid halv tolv som filmen sattes igång...efter 5min så sov storasystern och mamma satt upp och snarka på soffan. Själv hade jag så mycket energi kvar i kroppen så jag föreslog en spontan utekväll för kusinen, hon nappade direkt :)

Det blev alltså en mycket händelserik fredag för mig; jobb, myskväll med släkt och sen ut en sväng till Debaser Slussen. Det var grymt kul! Mera spontanitet tack! :)

Nu ska jag fixa maten! Hörs igen lite senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!