Sidor

fredag 11 november 2011

11 November 2011

Hade ni koll på klockan idag 11.11.11? Idag den 11/11-11 ? Jag hade faktisk ingen koll alls, låg och halvsov eftersom jag haft en fruktansvärd nackspärr. Så fort jag rörde mig så hög det till i nacken, E fick hjälpa mig att klä av och på mig idag (och nej, det var inget naughty över det). Sminkade klarade jag av iaf, väl på jobbet så var jag det full fart (många "aj" och "fy fan för träningsvärken" och "aaaoooo" kom dock ut ur munnen) så jag värmdes upp snabbt. På väg hem så stelna jag till igen, men nu ska jag äta en mysig enmansmiddag då min sambo är ute ränner :) 

Dagens!

 Det var bågvisning i butiken så jag ville vara lite extra fin, så måsvinge på ögonen blev det :)


skjorta- H&M (ny!), kjol- monki, halsband- oldie

Nu är det matdags! *längtar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!