Sidor

måndag 14 november 2011

14 November

Imorgon fyller min storasyster år, det ska vi fira i helgen. Till hennes lilla kalas med familjen tänkte jag fixa en hemmagjord glass, hoppas det blir lika god som jag tror den är :) Ska försöka hitta lite godsaker att ha i bara :) På fredag ska jag sova borta, hos mor min där mina syskon kommer vara. Jag nästan räknar med att det bara är jag och Lillan som kommer vara vakna efter 22.00 men det är lugnt. Då får jag och Lillan göra glassen ifred :D

Har varit ledig idag, inte gjort mycket mer än att gått ut med vovvarna, ätit och tränat (danceAerobics....ajajaj vad ont det gör nu). :) Om man tränar 2ggr i veckan i typ 8 veckor (i think) på Sats så får man en belöning :) 
 
Belöningen!
Helt ärligt blev jag en aningens besviken (hade hoppats på en vattenflaska), men sen kom jag på att jag mycket sällan duschar på gymmet. Så då är det grymt bra att ha en varm mössa under vintern som skyddar mitt fuktiga (svettiga) huvud från att frysa :) 

Nu måste jag sussa, ska hälsa på min kusin på sjukhus imorgon. Hoppas hon slipper sjukhus på ett tag framöver.....

1 kommentar:

  1. Hoppas mössorna är slut till nästa vecka så att man får nåt annat. Typ en vattenflaska ;)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!