Sidor

måndag 7 november 2011

Borde sova...för 1timma sedan

men först lite bilder på dagens, sen sova!

 Mysoutfit! En riktig söndagsmysklädsel, svart långklänning- divided, kofta- lindex

Här hade jag lite bråttom, det var att skynda ut med vovvar innan vi skulle äta god mat hos E's föräldrar.

Imorgon ska jag jobba heldag, hoppas jag hinner packa träningsväskan. Vill verkligen hinna träna imorgon kväll, det blir Box då. Så jag packar ner min träningsväska nu med proteinbar till mellis (Tack Bea! Supergrym present, kommer rädda mig imorgon!) och proteinpulver till efter passet. Så det blir att inhandla en shaker bara så löser det sig :)

Nu ska jag verkligen försöka få träna 4ggr i veckan, mår så himla bra av att träna. Det är som ett lyckorus som håller sig hela dagen :)

Mitt mål: box- imorrn, zumba- tisdag, thaibox- onsdag, tors-lördag- vila och söndag-Sh'bam!

1 kommentar:

  1. Det fixar du säkert. Lycka till!
    Framöver ska vi alla hjälpas åt att uppnå våra beach 2012-mål. Heja!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!