Sidor

måndag 7 november 2011

7 November 2011

Hello! Vilken skitdag det var idag alltså, jag var så himla trött på jobbet. Det var liksom som om min kropp inte riktigt ville lyda mig (plus att jag hade en rejäl träningsvärk från igår), sen så hade vi en ganska så ehm "unik" person inne i butiken.  Det var bara att skaka av sig, inget att göra åt helt enkelt :) Skulle ju ha tränat box idag men eftersom Nasse skippade det så gjorde jag också det, kan få stryk på Thaiboxningen istället :) Jag gick en långpromenad med hundarna och så sprang vi hem, det var rätt härligt att komma hem till mat som var färdig!

En ny dag imorgon, kan bara bli bättre :)

Dagens! (nyvaken)
 byxor- åhlens, t-shirt- monki

Sov med flätor, då blev det lagom vågigt och nerplattat typ :) Till detta hade jag en svart slapp långcardigan, mina svarta gubbskor och mina Pepe Jeans brills och...

Min nya fina ring! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!