Sidor

tisdag 15 november 2011

15 November

Idag har jag haft en mycket bra dag, en dag med vänner och att bara få vara....mig? :) Lite bilder från idag:

Promenad med min fina vän, som lät mig prata av mig. Tack så mycket för att du orkade lyssna och gav mig så bra råd, är så tacksam för din vänskap! <3

Vy från bänk till höger...
 Vi satte oss ner en stund på en bänk, framför oss så sprang några ungdomar med jämna mellanrum. Vi kände oss som två riktiga latmaskar :)

 Vy från bänk till vänster...
Vädret var helt magiskt, vi hade med oss take away kaffe/thé. Så att den kyliga dagen inte kändes så kyligt :)

 Vackra Dockan!
Vi hade båda en fläta åt sidan, så det var tur att jag inte hade på mig likadan jacka för då hade vi nog sett ut som Bill och Bull :)

 Satt på bänken ett tag och njöt av utsikten..vilken ro det gav mig.

Dagens!
Jacka- Zara (oldie), skor- din sko, Polo- Gina Tricot, leggings- Lindex, Hatt- ?

Det lustiga var att hon hostade och jag nös, sen fick hon ont i ryggen och när jag kom hem så fick jag världens sendrag från rygg ner till gumpen (!?). Fick problemet redan igår, men jag tror det är åldern. Vi är gamla och skröpliga redan, hahahaha :)

Ikväll så gick jag och E till Olearys och åt middag, är sjukt mätt fortfarande! :)



 Vi hann med AW menyn :)

 Hungrig!

Visst ser han glad och gosig ut? hehehe

Nu har jag matkoma, mina ögon går i kors och jag känner att soffan (schäslongen) kallar på mig, en powernap kanske?

Update: somnade på soffan, sov i 40min...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!