Sidor

måndag 21 november 2011

I lördags

så firade vi min storasyster, hon har hunnit mycket under år 33 så det var dags att sätta igång 34 :) Under året som gått har syster gift sig, fixa jobb och är nu gravid! Inte illa! :) Innan vi kom hem till mamma så åkte vi till Kungens kurva, men innan vi drog dit så åt vi i skärholmen. I efterhand så var det dumt (dock så hade vi båda svimmat vid entrén men ändå) för babyland stängde kl 16 och vi var där 10 över. Nästa gång hon kommer så Ska vi beställa en barnvagn :)

Tatooine och storasyster med tillhörande kula :)

Jag var rätt sliten efter två nätter á 4h så det blev en lugn kväll hos mamma och så slocknade jag vid tolv och sov till elva på söndagen :) På söndagen tränade jag Sh'Bam och hade planerat min träningsvecka så här:
mån- danceaerobics
tis- zumba
ons- muay thai
tors- vila
fre- zumba
lör & sön- vila (jobb helg)

Men icke, vi hade ett möte inbokad idag kl 17, den gick över tiden och så missade jag träningen helt. Men imorgon ska jag bannemig träna! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!