Sidor

torsdag 17 november 2011

Borta ok men blogga bäst

Hello! Jag skrev inget igår för att jag inte har haft något att berätta. Min dag igår bestod mestadels av att titta på en massa serier, har missat tre avsnitt av "How I met your mother" så det fick hålla mig sällis några timmar, sen blev det "Glee", sen "Once upon a time" (ni måste börja se den!) och till kvällen så avslutade jag serietittandet med "New girl" (vilken cruch jag har på hela gänget!). Så nu vet ni att jag är en seriejunkie. Då kan jag lika gärna komma ut med hela listan:

1) House
2) Glee
3) Once upon a time
4) 2 broke Girls
5) How I met your mother
6) The big bang theory
7) Terra Nova (mer för att jag tittat från första början och liksom hoppas på att den en dag ska bli bra. Så börja inte titta på den, den suger verkligen!)

Har ni några favoriter? 

Efter några timmar av sysslolöshet så tog jag hundarna ut för att väcka mig från datakoman, var nära på att skippa Muay Thai eftersom jag kände mig seg och nästan lite sjuk. Men jag tog mig dit! Sen körde vi slag och försvar det avslutades med armhävningar (smala och breda) och slutligen armhävningar med belastning på fingrarna (oh my!! klarade typ av en!).  Idag har jag alltså, muskelvärk i mage, axlar, rygg och stel nacke (tack o lov blev det inga clinch). Dessutom har jag ett antal blåmärken överallt, mestadels på framsida smalben, det var Inte kul att råka få för hårda slag på smalbenen när man skulle öva försvar. En gång slog vi så hårt så att jag fick stjärnor i ögonen, skojar inte!! Både jag och E blev kritvita i ansiktet, han tog sig samman lite snabbare än mig dock.

Nä nu ska jag göra mig iordning, för det blir jobb nu. Kanske tar mig till träningen idag efter jobbet också, det vore något! :) Nu när det är kallt så tänkte jag att alla skulle få tro att jag fryser om fingrarna hehe ;)
Peppermint Fusion


Nu är det dags att skynda!

1 kommentar:

Tack för kommentaren!