Sidor

torsdag 3 mars 2011

Svengelska

Jag har märkt att jag mer än gärna använder mig utav svengelska, alltså dvs blandar in mycket engelska ord som t.ex "cirkel of friends" istället för vänskapskrets i en mening. Gör ni också det? När jag väl kommer på mig så uppmärksammar jag om hur fult det låter! Annars då? Jo idag har jag jobbat och hunnit ikapp mig med sömnen lite, är dödstrött nu och längtar tills jag får krypa in i sängen och soooova! Har två håriga bebisar som busar på natten nämligen, en vill dricka vatten, en har druckit upp vattnet och vill ha mer och en timme senare vill en ut och kissa....jag får kanske sova 3h på raken innan jag blir väckt.

Jag har iaf shoppat! (No kidding!)....(nu gjorde jag det igen....)
En superfin topp/tröja, vitt nagellack och presenter till E :)

Dagens 2 Mars
skor- Vagabond, topp & strumpbyxor- H&M (nya!), glasögon- Oscar Magnuson

Jag var på h&m och checkade in på Foursquare så då fick jag 20% rabatt på hela köpet plus att jag hittade dessa fina strumpbyxor för 50:- och fick 20% på dom också! Ett kap hehehe :)

Dagens! 3 mars
haremsbyxor (gamla), topp (ny), väska och linne- H&M, glasögon - Oscar Magnuson


Vet ni att jag har varit gräsänka den här veckan? Tur att man har en lillasyster som gillar att hänga med en och hjälper en med vovvarna, hade inte klarat av den här veckan utan henne! 

Hörrni, vad ska jag göra av mitt trollhår?

Nä nu ska jag måla mina naglar Tipexvita :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!