Sidor

tisdag 15 mars 2011

Recap

Jag hade så himla kul i helgen, fick träffa mina syskon och mamma i fredags. Det blev många skratt och minnen. På lördagen jobbade jag häcken av mig, vi var tre förkämpar som slet som djur det var för sig kul! Hellre för mycket att göra än för lite! Fast jag måste erkänna att jag inte trodde att det skulle bli så mycket att göra när våren kom på besök i Stockholm i lördags. :) Sen så rusade man hem och fixade krubb till vovvarna och missarna, duschade och försökte bestämma mig vad jag skulle ha på mig. Sen spackla på mig lite innan jag rusade ut med Chewie (E gick före med Tatooine) för att sedan gå hem till E's föräldrar. 

bild lånad av Bea.
 Dom bjöd på fest då Beas kille fyllde 27år, sen åkte jag och Bea till mina tjejer för att fördrinka lite (utom Bea för hon ville köra en nykter kväll) och sjöng Sing Star. Sen så tog vi oss till Garbo för en massa dans (svettigt värre!) Vakna pigg och glad på söndagen, då bakade jag scones till frukost! Sen gick jag och kusinen runt på centrum här i närheten och fönstershoppade innan vi bestämde oss för att dö på min soffa en stund :)
Söndagens 14 Mars
strumpbyxor & kjol- H&M, Topp- Monki
Brist på sömn och party hela natten var ingen bra bas för att fotas på, men jag bjuder på outfit utan ansikte, för er skull ;)

Så tjejer, en utgång snart igen? Har fått blodad tand! :D

1 kommentar:

  1. Såklart vi ska ut snart igen!! Super kul jue! ;) men först häng hos mig på torsdag? Malle är redan på. Tvillingmys utlovas och kanske lite mat i magen :)
    Puss

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!