Sidor

tisdag 15 mars 2011

Nu är det krig igen

Hej risbuske, kan du försvinna nu? ...Snälla?

Jag är oense allt verkar det som, det var som om alla bra känslor försvann efter kl 20.00. Sen efter det har jag grubblat om City tidningen, döden och 2012....vad är det för fel på mig egentligen? Nu är jag dödstrött igen, vill bara gå i ide, och gärna få ett mer samarbetsvilligt hår på köpet också. Vi konstaterade att mitt hår är tjockt, stråna är som sytrådar och osamarbetsvilligt och risigt! :(

Men framförallt så har jag inte tränat på en evighet, känns som om saker alltid kommer i vägen. Jag kanske är låg för att jag svikit mig själv? Hur ska jag ta mig från punkt a till punkt b? Jag kan ju inte göra mig själv besviken mer! Palla med dessa humörsvängningar, snart kickar väl E ut mig tack vare humöret....

3 kommentarer:

  1. Gummis, det var ju inte meningen att göra dig orolig! Lyssna inte på mig i fortsättningen. Vet du vad? Jag tror att det börjar närma sig den tiden på månaden, därav oron. Det går över ska du se. Och vad gäller E och ditt hu,ör så bör inte han kasta sten i glashus om man säher så, hehe ;)

    Angående träningen så har man svackor ibland. Helt normalt. Men du har varit grym hittills och det kommer du fortsätta vara. Andas bara och gå nästa gången lusten/tiden infaller. Det kommer ske snabbare än du tror.

    Puss på dig, du är bäst på alla sätt och vis!

    SvaraRadera
  2. PS. Grym träningsblogg det här!:
    http://linnajohansson.se/category/linnas-traningsskola/

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas verkligen det, det ordnar sig. Jag Ska bli glad igen! :) Ps. Det gör inget, hade det inte varit du så kanske jag hade läst det någonstans :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!