Sidor

onsdag 23 mars 2011

Förälskad!

Japp så ytligt och förfärligt tråkigt att bli kär i smink för somliga men fan! Jag älskar det här läppstiftet! Lagom glittrigt, lagom mycket färg. Tror jag kommer pendla mellan min nya och "Pretty" läppstiftet till vardags, perfekt köp tycker jag ;)

Tosca- Make Up Store Läppstift
 MUS läppstiftet kostar 170:- och håller sig bra på läpparna. Efter att ha ätit så sitter det ändå kvar!

Om jag ändå håller på att tipsa om mina sminkfavoriter så kan jag tipsa på ett superduperbra (det varierar försig från person till person men!) mascara som jag köpt nyligen!
Full lashes - H&M
Hörrni tjejern den är super mascaran är perfekt! Jag har alltid köpt YSL mascara innan och rånat mig var fjärde månad (och ja man SKA byta oftare men ja..jag är snål och använder inte min mascara så ofta) men nu! Nu kan jag byta varje månad för vet ni vad den här dundermascaran kostar?
49.90:- Mascara från H&M
Så skynda och fynda, berätta vad ni hade för erfarenhet. Är den lika bra på er som den funkade på mig? Seriöst jag är helt supernöjd med den här!

Och nu när vi ändå är on a roll så kan jag berätta om en till grymt bra produkt jag köpt från h&m, nämligen eyeliner! Nu är det slut på mjuka penslar som kan göra aningen för tunna streck eller för tjocka och oregelbundna. Nu har jag hittat svaret!

Liquid Eyeliner - H&M
Den är som en tuschpenna, enkel att applicera och bli lika mycket färg på alla håll och kanter. Perfekt för mig! Den är också superbillig, och vet ni? Jag kommer aldrig köpa min Dior eyeliner igen som jag måste pumpa och så kommer det stor droppe ur och så måste jag hålla på med tops och skit innan jag blir nöjd. Nu har jag en sjukt bra mascara (som dessutom är billig) och en grym eyeliner. Vad kostar den här då?
29.50:- H&M

Glöm inte höra av er med era recensioner är ni snälla, jag vill veta om det finns fler där ute som är lika nöjda som jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!