Sidor

onsdag 9 mars 2011

Frisyren!

Okey efter det här blogginlägget ska jag nog ta och beställa från Lookfantastic för nu behöver det här håret en massa stylingsprodukter! Lika bra att passa på då deras fraktfria kampanj fortfarande pågår :)

Tadaaa!
Nu lockar sig mitt hår ganska mycket tack vare ettappklippningen men det tycker jag bara är fint, och så är det mycket tunnare! Skönt att slippa vikten från hästsvansen, det var jag tacksam för igår på träningen. Vad tycks?

Så nu kan ni lika gärna få en dagens också ;)

Dagens 9 Mars
klänning- H&M Sonia Rykiel, topp (ny!!) annars allt från HM,

Vad är det ni ser?? En LIKADAN tröja som hon har abusat nu under en veckans tid fast i en annan färg?! JAPP! Älskar den där toppen/tröjan :D

Idag ska jag på jakt efter Gina Tricot klänningen, målmedveten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!