Sidor

tisdag 1 mars 2011

Blödig

Jag har verkligen blivit blödig på senare dagar (försöker intala mig att jag inte varit lika blödig hela mitt liv), såg en bild på en vovve som blev utburen ut ur ett hundstall som hade blivit översvämmat. Jag fick genast titta bort eftersom tårarna hotade att svämma över, tyckte synd om hunden, om människorna som bodde i den staden och för att vovven inte hade ett eget hem....
Tur att min bebis har ett hem <3

Annars då? Jo jag känner mig lite krasslig fast inte värre än att jag är mör i kroppen, hoppas det inte blir värre än så här. Igår hjälpte jag min vän att flytta och idag är hon supersjuk, jag får hålla tummarna att jag inte blir lika sjuk. Sen fick jag veta att min bästa vän och hennes bebisar är sjuka- igen. Så synd om dom, man önskar verkligen ingen magsjukan! Jag ska hålla mig frisk så att jag kan gå på Hurts konserten på lördag!

Dagens 27 Februari
mariblå klänning, bälte, stumpbyxor- H&M, glasögon- Oscar Magnuson

Imorgon ska jag upp tidigt, det blir att åka till tandläkaren igen. :(

2 kommentarer:

Tack för kommentaren!