Sidor

måndag 7 mars 2011

Klipp Klipp

Hej! Vet ni? Jag har klippt mig! Inget som syns som mycket (om man inte är jag) men jag är inte riktigt överens med håret just nu. Färgen blev bra, ville ha en heltäckande färg i mer bruna än röda och gärna mörkare än mina slitna och solblekta och det tycker jag det blev men sen kom klippningen. Det kanske är så att man blir fegare på alla sätt och vis när man blir äldre? Man liksom slänger sig inte ner för ett stup i nybörjarfasen av snowboarding (om man nu ens vågar ge sig på snowboard eller stup för den delen) eller blir nöjd när man klipper sig? (vilka paralleller jag drar!). Så ni får ha överseende och ja, jag behöver peppas lite.

Shit vilken mes jag är.....första gången jag grät och titta på mitt hår, så dumt.

Dagens- 7 Mars

ja jo sunkigt att använda tröja igen! Men jag är kär :)
leggings- weekday, topp- Monki och tröja- H&M


Frillan- Färgen
Eftersom jag tar kort med min sug dator så blir det liksom ingen bra bild på håret men, så här ser det ut i ljuset. Det är mörkare om man inte står direkt under en spotlight.

Nu ska jag lägga mig på soffan och klappa mitt hår...det enda som tröstar är mantran: "Det kommer växa ut..."

2 kommentarer:

  1. Ser as snyggt ut gumman!!! :) ser fram emot att se det live! Lördag ska vi skaka rooooompa hehe puss

    SvaraRadera
  2. det ser ju jättefint ut vännen! puss på dig!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!