Sidor

fredag 18 mars 2011

Fredag!

Idag ska jag släppa allt och bara vara :) Ska försöka finna lite harmoni i mig, yoga hjälper inte mig men bakning däremot! Så någon som vill fika hos min någon dag så ska ni veta att frysen kommer finnas fylld med godsaker :)

Igår så jobbade jag, så det hände inte så jättemycket. JO! E lagade middag åt oss, det blev hemmagjorda hamburgare! Sen gick jag och la mig ner på soffan och slötittade på TV, då kom jag in på tv4Fakta (borde heta tv4Trauma)det var en serie som handlar om missbruk och om hur familjen försökte rädda sin dotter från döden. Kan meddela att jag satt och grät, E hörde mig snörvla (typ egentligen storgråt kanske?) och rusade ut ur rummet för att se vad som hänt. Jag lugnade ner honom och berättade om det jag tittade på, han gav mig blicken: "Du borde verkligen byta kanal min känslosamma latina". Sen när hickan lugnande ner sig så gick vi ut med våra lurvbollar, mysigt att ha sällskap på kvällspromenaden. Då kan man liksom lunka långsamt och liksom gå längre bara för att man har någon att prata med. Tattis var lös större delen av promenaden medan Chewie var upptagen med att sniffa och kissa vid varje stam :)

Gårdagens: 17 Mars
klänning (oldie)- H&M, Väska- ?, strumpbyxor- Lindex, halsband- Gina T, Glasögon- Oscar Magnuson

Nu ska jag göra mig iordning för jag ska lunka i stormen (buhu!!) till centrum, jag har fått paket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!