Sidor

måndag 28 mars 2011

Nu börjar det igen

Värken from hell, bara peta i sig en ipenis (som Nasseliten skulle ha skrivit) och två alvedon för att bereda kroppen på smärtan som sakta tar över min kropp. Dessutom så ringde jobbet idag och bad mig komma mycket tidigare imorgon, kul! Jag ska alltså jobba med smärtan from hell och med halsont- grattis till mig! Men! Jag får iaf lön för mödan ;) Man får ju tänka POSITIIIIIVT! :)



saknar min jacka, den försvann en helg förra året. Den ska åter till mig nu, dags att leka detektiv!
Har en massa att fixa den här helgen, det liksom blir aldrig en sak att ta tag i utan en bunt! Fixa brudtärneklänning till Lillan, fixa st-projektet, hitta en klänning till bröllopet, boka bord, handla en massa grejer inför en liten bjudning vi ska ha här hemma, en gammal klasskamrat ska komma till Sverige så jag måste hinna klämma in henne också, dessutom skulle jag vilja klämma in en annan gammal klasskompis som jag inte träffat på år! Men ja, det får nog bli nästa vecka, I'm no superwoman :D


Nattis på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!