Sidor

tisdag 15 mars 2011

15 Mars

blev en dusch när jag kom hem, sen somnade jag på soffan! Kommer aldrig somna inatt :(
 Idag blev jag väckt tidigt utav en lillasyster som ville ha mitt stöd när hon skulle på intagningsprov, det var bara att vakna till och ta mig till Sickla efter fyra timmars sömn (tro mig det syntes!). Vi hann öva iaf 30min innan vi var tvungna att sätta oss i väntrummet, fast det kändes som om vi övade i 2min! Hon var nöjd med presentationen och det är det som räknas, så nu håller vi tummarna!!

Men hur härligt är det inte med sol?!? Som om man fått happy piller när man går runt i solen, dock frös jag om benen en aning. Var nog liiiite för positiv angående värmen, men jag njöt ändå!

Dagens 15 Mars!

Väska- ?, klänning- Gina Tricot (ny!), strumpbyxor- Lindex (nya!), solisar- Gucci

Nu ska jag handla lite mat sen ska jag ut med mina lurvbollar!

2 kommentarer:

Tack för kommentaren!