Sidor

onsdag 16 mars 2011

Lunch med mina fina vän!

Idag fick jag intressanta sms från mina vänner, en har jag ännu inte svarat på eftersom jag har en massa i huvudet. Nasse svarade jag på sms:et men Dockan fick äran att ta en lunch med mig (hon jobbar typ granne med mig), vi kom underfund med att vi kanske har lunchat 2-3 gånger sen jag flyttade hit. Alldeles för lite enligt mig! Nu blir det lunchträff, lite spånarlunch och pepplunch för vad kan vara bättre än att peppa varandra lite över lunch? Jag älskar mina vänner så oerhört, jag blev kär i er i gymnasiet och jag älskar er ännu! <3 (snyft nu blev man sådär blödig igen....) Man behöver folk man kan vara sig själv med, släppa taget och veta att dom kommer ta emot en om man faller. Just nu har jag en svacka i mitt liv, känns som om den förstör alla mina upplevelser bara. Dumma humör! Solen är här och allt medan jag grubblar som om det vore stora gråa moln över mig, är trött på mig själv!

Well över till lite ytligheter (det enda förutom vänner som verkar kunna lyfta mitt humör) så hittade jag en jättefin topp/blus/linne på Lindex! Den fanns inte i min storlek men så fort jag hittar den så kommer den få ett nytt hem :) Passade på att fota en dagens också :)

Dagens 16 Mars!
försöker le men kameran verka tycka bättre om när jag ser trött ut?
klänning- Sonia Rykiel for H&M (old), tröja- Gina T (old), bälte- H&M


Nu ska jag jobba på lite sen blir det Tortilla middag! Aribaaa!!

2 kommentarer:

  1. På den första bilden ser du ut att ha page. Ser sjukt snyggt ut!
    Inte för att ditt långa hår är fult, men det är kul med variation :)

    SvaraRadera
  2. gulle, vi är kära i dig med! <3

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!