Sidor

lördag 1 maj 2010

En dagens och lite shopping

Shopping!
Nu ska ni få se vad jag fått med mig hem :) Igår var vi på minoutfit festen, vi gick på förpepp på JC och där köpte jag ett fint armband. Den får ni se imorgon! Men idag ska jag visa vad jag fick hem sist jag shoppade med kusinen!

H&M & Divided

kommer från Divided


också från Divided (99:-)


älskar den här!


och ännu en bild..


Köpte två av dessa en i svart och ett i vitt, båda är i tunt och semi genomskinligt material.


och den vita..


mina nya älskade långklänning!


den här skjortan får mig att ångra att jag gav bort mitt fina svart flätade bälte, men jag får köpa en ny helt enkelt! 199:- Vanliga H&M Märket.

Gina Tricot


miltärgrön skjorta :) I like a lot



mina nya cykelshorts :)
(vilken nörd man är egentligen, modeslaven...får, jag är ett får! *usch*)


Och så Dagens!

men jag gick mest runt med ett leende på mina läppar :)



Tänkte att ni skulle få närbild på mitt fina halsband :)



ååh jag är tröööött :)

Nattis!


1 kommentar:

  1. sv: brallorna är från det vanliga H&M märket, typ, damkläderna. hehe :) Svart lapp i dem.

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!